Web Analytics
More
    Reklāma

    Microsoft pārtrauc Windows 10 Mobile izstrādi. Viss! Patiešām!

    Jaunākie raksti

    Mēs jau vairākas reizes esam rakstījuši par acīmredzamo – Windows Mobile platformas nāvi. Microsoft līdz šim gan nav spējis publiski atzīt savu sakāvi šajā jomā, taču darbības liecina par pretējo. Programmatūras gigants savus produktus gatavo citām (svešām) platformām un savos veikalos tirgo svešu platformu ierīces. Tikmēr tie daži tūkstoši Windows Mobile ierīču lietotāji visā pasaulē lēnām grimst aizmirstībā.

    Vēl pagājušā gada oktobra vidū Windows Insider programmas vecākais programmas vadītājs Brendons Leblanks (Brandon LeBlanc) solīja, ka tiks gatavotas jaunas Windows Mobile programmatūras versijas.

    Reklāma

    Tomēr šis gads iesākas ar sliktām ziņām, jo tas pats Brendons nu saka, ka Windows mobilās versijas netiks gatavotas. Arī atgādinot par viņa teikto pagājušā gada beigās, viņa kolēģim neatliek nekas cits, kā norādīt, ka plāni ir mainījušies.

    Man ir sajūta, ka starp Kursora lasītājiem joprojām ir Windows Mobile ierīču lietotāji. Kas jūs motivē lietot šīs ierīces tik ilgi pat neskatoties, ka platformas izstrāde jau gadiem ir praktiski apstājusies. Nemaz nerunājot par ekosistēmu, kas tā īsti nekad nav bijusi pārpilna ar lietotnēm un citiem risinājumiem šai platformai. Uz kādu ierīci plānojat pāriet, kad jūsu telefoni izlaidīs pēdējo elpas vilcienu?

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    54 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    30.01.2018 15:44

    kā es smiešos, ja pēc 3mēn. ms winmob kapa racējiem kārtējo reizi teiks apsēsties un papīpot)

    Artanis
    01.02.2018 18:17
    Reply to  x

    Sorry, vecīt, bet tā sistēma bija līķis jau iznākšanas brīdī. Tas bija tikai laika jautājums, kad nogriezīs supportu pavisam.

    x
    01.02.2018 22:57
    Reply to  Artanis

    lasu…Windows Mobile – Initial release April 19, 2000
    protams, laika gaitā mainījās visas iekšas un tā, līdzi nosaukums, bet 2000jā vēl nebija ne ābola, ne droīda.
    samērā dzīvelīgs līķis – novilka 18 pilnus gadus (nekasīsimies par numerācijas nepārtrauktību), paskatīsimis uz tagadējiem dzīvotājiem pēc vēl 10 gadiem.

    var teikt, ka ir nodzīvota dzīve, noiets posms un dabā nekad nekas nepazūd bez pēdām. tad jau redzēs, vai un kas, kādā veidā aizpildīs šo nišu.

    Kristaps Skutelis
    01.02.2018 23:23
    Reply to  x

    Nesalīdzini gurķi ar sardeli. Tam pirmajam Windows Mobile tehniski nav nekāda sakara ar pēdējo.

    x
    01.02.2018 23:48

    kāda starpība – vw polo mk1 arī tehniski ir ļoti, ļoti atšķirīgs no mk6 un tiem kopīga tikai formula “4 rati, viena stūre”, bet tas ir vw polo.

    tad kā mēs rēķināsim – tikai sākot ar win8.0, no kura varēja apgreidoties uz 8.1 un no tā uz 10? tad mums vajag tāpat skaitīt ar iosiem un andriem.

    Artanis
    02.02.2018 00:05
    Reply to  x

    x – Tu taču esi normāls gudrs čalis, kapēc nepaņem acis rokās, un nelasi uzmanīgi, ko es rakstu – “WP bija līķis jau iznākšanas brīdī” ? Kādā sakarā tu Windows Mobile te pin iekšā vispār? Un tā bija PDA opsistēma, kurai telefona aplikāciju un GSM supportu piekabināja tikai dzīvescikla beigās.

    Par WP runājot – es nezinu, kas tavā ieskatā ir “dzīvelīgs”, bet ja ar to tu saproti nepilnu 2% market share sasniegšanu uz īsu brīdi savos ziedu laikos 2014.gadā, tad atļauj man pasmaidīt.

    x
    02.02.2018 00:59
    Reply to  Artanis

    nu, kāpēc. diskusijās var uzzināt ko jaunu un pārbaudīt savu izpratni. mans mērķis nav kādu uzvarēt vai pārliecināt par katru cenu.
    es saprotu, ka tirgus jēdzienos wp nav ne izplatīta, ne veiksmīga sistēma un paskatoties veikalu plauktos, pat winfoni tur nav atrodami.

    Ļoņa 2x9x
    02.02.2018 12:49
    Reply to  Artanis

    Ō ticības kari :) Jā Artanis P.S.S.S tu visticamāk nekļūdies nodēvējot sevi par iedomīgu seksuālo minoritāti.. Tagad pamēģini oponēt cilvēkam kas viedtālruni lietoja(arī pārējais arī atbilst tevis uzskaitītajam) un viņos demonstrēja video (laba opcija kā izsprukt no CP sodiem), vēl pirms tam kad Nokia sāka rādīt klipus ar nēģeriem kas baidās no telefonā redzamā un solot ka kādreiz mēs tur varēsim skatīties video, liela daļa no šejieniešiem čurāja zem galda vai karājās tēvam kulē. P.S. Vai tavs vārds gadījumā nesākas ar A, uzvārds ar M, zinu vienu elementu kas ļoti atbilst gan pēc rakstītā gan sevis apraksta WP nebūt nebija līķis viņa iznākšanas līķis. Lielākā problēmas sakne, kas noveda pie šībrīža situācijas, ir MS augšas no sākta gala nekonsekventā rīcība ar mobilo devaisu divīziju. Sākot jau no Nokia laikiem, ok patentus savāca, ko darīt ar pārējo hvz un sākās mētāšanās no viena grāvja otrā. Sākums bija pat ļoti cerīgs, cenas/veikspējas ziņā izpogāja visus, lai arī kā to negribētos atzīt ābolfaniem. Reģioniem kuriem veltīja uzmanību market share zibenīgi aizgāja 10-20% robežās, globāli protams tas % bija mazāks. No nulles uz 20% kungi!! Āboli ar savu daudzgadīgo agresīvo mārketingu nav sasniedzis labākus rezultātus!!! Bet kuru gan interesē 3 pasaules valstis kur nav… Read more »

    Ļoņa 2x9x
    02.02.2018 13:09
    Reply to  Ļoņa 2x9x

    Noriets sākās kad MS pats īsti nesaprata ko darīt, un uz to jūtīgi reaģēja appu izstrādātāji. Eh ko tur iespringt, pagaidīsim lai MS tiek skaidrībā ar saviem plāniem ,pagaidām mauksim appus priekš andrīša un ābola. Rezultātā sākās aktuālu appu trūkums, un advancētiem lietotājiem nācās migrēt uz citu OS/vai arī neizskatīt WP kā opciju. Finālā tas viss kā lavīna un apburtais loks rezultējās tā kā šodien: appu maz,nav appu nav lietotāju, nav lietotāju nav vērts ražot. Un kuru vairs gan interesē ka aparāti bija ar labiem dzelžiem, flagmaņi ar izcilām kamerām, izturīgi, ar labu baterijas resursu. To visu noliegt var tikai cilvēki kuri paši viņus nav lietojuši, bet saklausījušies briesmu stāstus internetā un nekritiski tiražē tālāk. Man viedoklis ka MS/WP varēja mierīgi dabūt savus 25% globālā tirgus un strādāt ar peļņu, pieturoties pie plāna: Gadā 1-2 flagmaņi gīkiem un krāna staipītājiem, 1-2 vidus klases aparāti gadā, 1-3 aparāti gadā budžeta klase. Tā vietā vidus klase tā arī īsti neparādījās, ar flagmaņiem arī tā bija kā bija, un vesela rinda ar nesaprotamiem un papagaiļ raibiem budžetniekiem kur atšķirības nebija praktiski nekādas, ja neskaita krāsu un modeļa numuru. Šobrīd gan lielāko un nesaprotamāko uzmetienu dabūja insaideri, kuri lietoja WP10 uz tiem aparātiem kuriem… Read more »

    Ļoņa 2x9x
    02.02.2018 13:13
    Reply to  Ļoņa 2x9x

    Kristapa raksta teksts protams iespārda dzeltenumā “tie daži tūkstoši” :) Tā vien skaties ka tie daži tūkstoši nav kursora lasītāju un viņu draugu/paziņu rokās?

    Kristaps Skutelis
    02.02.2018 13:26
    Reply to  Ļoņa 2x9x

    Protams, ka mans teksts ir ņirgāšanās par tēmu. Manuprāt, pelnīta! Es nedomāju, ka visā Latvijā vēl varētu sakasīt “dažus tūkstošus” WP ierīču lietotāju. Kur nu vēl starp Kursora lasītājiem.

    Ļoņa 2x9x
    02.02.2018 13:44

    Domāt nevajag ja ir skaitļi un statistika. Tev taču draudzība ar visiem LV operatoriem, palūdz datus, cik aktīvi aparāti tīklos. Gan pēc skaita gan procentuāli. Būs gan iemesls objektīvam rakstam gan arī jaunam ticība skaru uzplaiksnījumam paceļot kursora trafiku. Var arī konkursu izsludināt: precīzākajam prognozētājam balva

    Kristaps Skutelis
    02.02.2018 14:24
    Reply to  Ļoņa 2x9x

    Manā rīcībā esošā informācija liecina, ka šādu ierīču skaits ir mazs.

    Lapsinieks
    02.02.2018 13:28
    Reply to  Ļoņa 2x9x

    ooo. cik forši, ka mums ir tādi mārketinga stratēģi. gan jau, ka pats vadi kādu multimiljardu korporāciju?

    Ļoņa 2x9x
    02.02.2018 13:39
    Reply to  Lapsinieks

    Ja nav ko teikt tad vajag pieisties vārdiem, lai paliktu pedējais vārds? Nesagaidīsi. Ko pats nopelnīju un izveidoju bez nekādiem krītiem to arī vadu. Jā, reizēm žēl ka domas lidojums reizēm ir krietni augstāks nekā finansiālās iespējas bez svešas naudas piesaistes to realizēt

    Lapsinieks
    02.02.2018 13:42
    Reply to  Ļoņa 2x9x

    ok. kad vajadzēs augstu lidojumu – zināsim, kur vērsties.

    Ļoņa 2x9x
    02.02.2018 13:48
    Reply to  Lapsinieks

    Aizmirsti, es labāk esmu kapteinis uz savas tupeles nekā stūrmanis uz megalainera. Kopus cūka slikti barojas, tā teica senie latvieši kolektivizācijas laikā

    Lapsinieks
    02.02.2018 13:26
    Reply to  Ļoņa 2x9x

    vairākas kļūdas domāšanā. marketshare tika iegūta pateicoties uzrakstam uz kārbas – nokia. ms ar savu wp tur nopelns ir nulle. cilvēki agrāk pirka nokias (ziedu laikos bija pilnīga dominance tirgū) un kādu laiku turpināja, nenojauzdami, ka konfektes pildījumā ir nevis rums, bet urīns. āmen.

    un kas tev tas par viedruni, vēl pirms nokia tev kaut ko rādīja, mazais rasist? n-sērija, ap 96to gadu?

    Ļoņa 2x9x
    02.02.2018 13:37
    Reply to  Lapsinieks

    Nebūt nē, kaut gan droši vien pirka arī dēļ vārda. Nokia šī vārda klasiskajā izpratnē jau pailgu laiku bija stīvs mironis. Un lai kā tev nepatiktu WP bija svaiga vēsma tirgū, protams ka viņs nebija un arī nevarēja būt iOS vai Android klons 1:1. Un tu man nosauc kaut vienu no 2017 gada stock aparātiem kuriem ar vienu spiedienu varēja kontaktu ielikt blacklistā vai nu nepieņemt zvanus vai īsziņas

    Kristaps Skutelis
    02.02.2018 06:15
    Reply to  x

    Nē.

    Vilnis Salenieks
    30.01.2018 16:30

    neskaitāmas reizes jau te esmu rakstījis, varu lieku reizi atkārtot, ka patīk Windows 10 Mobile intuitīvā saskarne, stabilitāte un raitā darbība, man nepieciešamās funkcijas pilda vairāk nekā apmierinoši, būtībā vienīgā funkcija, kas manā skatījumā atpaliek no Android un Apple, ir virtuālā tastatūra. Zinu, ka lietošu W10M arī turpmāk, būtībā, ja šodien būtu jāiegādājas telefons, domāju, ka pirktu Lumia 950XL – ja vien izdotos atrast pa pieņemamiem cipariem

    a
    30.01.2018 16:59

    raitā darbība 950XL, pff… tie dzelži arī strādātu raiti ar citām OS. Budžetnieki WP10 ir lēni un ja ņem vērā aplikāciju trūkumu, jeb to apgrieztās versijas…. Nekad vairs neeksperimentēšu ar OS.

    Vilnis Salenieks
    30.01.2018 17:33
    Reply to  a

    ir kolēģi, radinieki un draugi ar Windows neflagmaņiem, nedomāju, ka tie os raituma un stabilitātes ziņā zaudē līdzīgas veiktspējas un budžeta Androidiem, drīzāk gan pārspēj tos

    Uldis M.
    30.01.2018 17:13

    Saskarnes intuitīvisms ir ļoooti diskutabls jautājums… pirmo reizi paņemot rokā Lumiu cilvēki pamatīgi apjūk un nesaprot kur vispār kaut ko var atrast… kad ilgākā laika periodā pierod, tad jau ir ok, bet par intuitīvu to gluži nosaukt nevar… kaut vai tie paši žesti nav intuitīvi – kaut ko pavilkt uz sānu vai pieturēt ilgāk nospiestu kaut ko…

    Vilnis Salenieks
    30.01.2018 17:29
    Reply to  Uldis M.

    katram savas preferences un gaume, domāju tam jau sen nav jābūt strīdus ābolam, pēc manas personīgās pieredzes Android liekas krietni neintuitīvāks un pēdējā laikā periodiski lietojot iphone varu teikt to pašu par ios

    x
    30.01.2018 17:29
    Reply to  Uldis M.

    domāju, ka tur vairāk atkarīgs no pirmās pieredzes. ja ilgi bijis wp, tad android liekas aplams un nejēdzīgs, ja android – tad wp ir pārāk stingrs un nedraudzīgs.

    savā būtībā wp vairāk līdzīgs aplim – abiem os viens ražotājs, nav jāgaida kamēr trubas ražotājs apžēlosies un izlaidīs labojumu, efektīvi izmanto resursus. ok, tagad arī droīds arī uztaisīts lietojams bez rootošanas, bet tas kā ar visu pārējo – vienam meita, otram – māte.

    geksis
    31.01.2018 17:32
    Reply to  Uldis M.

    Ja cilvēks ir pieradis pie kādas OS tad pārejot uz citu vienmēr ir vajadzīgs laiks lai pārradinātos. Bet lai atrastu kaut ko androida iestatījumos vajadzīgs puslitrs.
    Pats pēc vairāk kā 6 gadu WP lietošanas tagad pārgāju uz androidu, bet pat pēc pusotra mēneša lietošanas ilgi meklēju sev nepieciešamos iestatījumus.
    Piemēram ir 3 lietas (kas uz sitienu nāk prātā) kas man WP labāk patika nekā androidā. pirmā ir tā, ka lai uzsāktu lietot androidu (samsung) ir vajadzīgi vismaz divi konti (samsung un googles), WP pietiek ar vienu MS kontu, ko var arī izmantot PC. otrā tā, ka lai mainītu vietu (iebūvētā atmiņa vai SD karte), kur glabāsies foto, video, lejupielādes utt WP pietiek ieiet vienā iestatījumu sadaļā, bet androidam ir nepieciešama pus diena, kamēr atradīsi visas vietas, kur ko mainīt.
    Trešā, iespējams, ka tur vainīgs pulkstenis (lēts ķīnietis, bet viens un taspats uz abām OS), uz WP ja es atbildēju uz zvanu, izmantojot tālruni nevis pulksteni, brīdī, kad ir pieslēgts pulkstenis es varēju uzreiz runāt. androidam man nākas vispirms atslēgt BT lai saruna notiktu caur telefonu nevis pulksteni.

    Gunc
    01.02.2018 09:57
    Reply to  geksis

    Samsung konts nav obligāts

    Lapsinieks
    01.02.2018 22:23
    Reply to  geksis

    visos trīs punktos ir tīras blēņas!

    es savukārt pateikšu, kāpēc win sūkā: ir tikai viena iespēja – ms konts, lai kaut ko sinhronizētu, kamēr androīdā instalē un sinhronizē ko gribi.

    geksis
    02.02.2018 07:39
    Reply to  Lapsinieks

    nesanāks nosinhronizēt ko gribi. Man vēl nav izdevies kontaktus sinhronizēt neizmantojot googles kontu. Un ja es lietoju win uz PC, portatīvajā un mobilajā, kāpēc man vajadzīgs vēl kāds konts, ja visu var sinhronizēt izmantojot vienu.
    Parādi man kaut vienu budžeta klases androidu, kurš pēc ilgāka laika lietošanas neveicot factory reset darbosies tikpat raiti, kā WP10 (par WP7 un WP8 ir cits stāsts). Man bija (šobrīd sencītis viņu lieto) lumia 735, kurai pēc 3 gadu lietošanas neizjutu problēmas ar ātrdarbību.
    par trešo – lūdzu apgaismo mani, kur man nomainīt iestatījumos to?!

    Un vēl paceļ rokas tie, kas mīl atjauninājumus 8GB androīdos? :)

    Varbūt arī samsung konts nav obligāts, bet tad nevar izmantot visas iespējas, ko piedāvā tālrunis.

    Artanis
    02.02.2018 08:19
    Reply to  geksis

    “Man vēl nav izdevies kontaktus sinhronizēt neizmantojot googles kontu.” Es domāju, ka te būs vaina roku leņķī, nevis opsistēmā…

    Ļoņa 2x9x
    02.02.2018 12:26
    Reply to  Artanis

    Varētu padomāt ka WP ir problēma sinhronizēt kontaktus un instalēt lietotnes neizmantojot MS kontu. Bet lietotājam vulgaris tas nav vajadzīgs un ir pat neērti un apgrūtinoši.

    Lapsinieks
    02.02.2018 10:10
    Reply to  geksis

    bļaha muha – nu ms ekosistēma, ja salīdzina ar gūgles komplektu (kartes, jūtūbe, gmails, drive, dokumenti utt) vienkārši ir bērnu autiņos. tak izmet ārā to win telefonu un miers. nav vainas arī androīda budžeta klases tālruņos. saproti – gadiem ejot dzelži nenogurst, komponentes nepaliek vājākas. vnk cilvēki nerūpējās par saviem aparātiem – pieslānī ar nederīgām aplikācjām (vīrusu čekeri, bateriju dakteri utt), galerijas pilnas ar vecām fočenēm un video) – vienā brīdī tā truba vienkārši ar to aizrijās. win telefoniem nav ne sūdu ko instalēt, ne arī kameras ar ko fotografēt (izņemot dažus flagmaņus) un ko tu fotografēsi, ja nav normālu soctīlklu aplikāciju, kur ar saviem sūdukiem dalīties? Sausais atlikums ir tāds, ka tavs win telefons raiti strādā, jo izmanto to kā parastu pogu telefonu ar lielu ekrānu :D

    Ex-WP lietotājs
    30.01.2018 17:43

    Tl;dr izmantoju Lumias līdz 2017. gada novembrim ērtā un patīkamā UI dēļ. Pirmais smartphone dzīvē bija Lumia 820. Tolaik Android bija nelietojams, iPhone šķita pārāk dārgs. Pāris mēnešus kopš izlaišanas jau bija rokā. Likās fantastiski un apbrīnojami, viss UI tik pašsaprotams un ērti lietojams. Tad gan sapratu, ka ierīcei ir problēmas ar atmiņas kartēm, jo nezināmu iemeslu dēļ sāka dublēties dziesmas. Kuru dublikācijas tika dublētas vēlreiz un tā tiku līdz kādām 8 kopijām vienai dziesmai, kad tas apnika, izmetu visu ārā un tā sāku izmantot Spotify. Gadi gāja un noswitchoju uz L930. Sākumā, protams, arī viss patika. Bet tad atkal pamanīju, ka ierīce ļoti viegli uzkarst, ekrānam konkrētos gaismas apstākļos ir redzama violeta nokrāsa pelēkajiem toņiem (kas gan tika fixots daļēji ar patchu). Tad jau arī pamanīju, ka telefonam ir defekti no rūpnīcas (nedaudz pacelts ekrāns vienā stūrī apakšā). Šīs problēmas bija lielam skaitam lietotāju un šajā brīdī sapratu, ka MS reāli kaut kas klibo. High end ierīce ar reālām problēmām. Protams, manu un platformas love-story atsvaidzināja W10M, kas likās neticami skaists un ātrs. Fascinēja tas UI. Tad sāku vairak izjust kvalitatīvu programmu trūkumu, jo pat oficiālajiem appiem bija visādas ķibeles. Un tad sākās dīvains gļuks, kas restartēja L930 ik… Read more »

    Olegs Falevics
    30.01.2018 18:20

    Es tik gari nevēlos analizēt, t.i. izklāstīt savas domas. Mana lumia vēsture: 800, 820, 920, 1020, 930, 950, 950XL, atpakaļ 950. Tagad Nokia 8

    Ex-WP lietotājs
    30.01.2018 18:42
    Reply to  Olegs Falevics

    Sanāca gari, jo tā sāpe jau kādu laiku mitinājās krūtīs.
    Nokia 8 arī izskatās pēc interesanta aparāta.

    aab
    31.01.2018 13:29

    piekrītu. man pirmais smartphone bija htc hd7 ar windows 7,5. es joprojām apbrīnoju tā iespējas. cien. android piekritēji parādiet man lūdzu OFFLINE asistentu ar intuitīvu izpratni. kā piemēru :P

    Eduards Blumbergs
    30.01.2018 18:16

    Kamēr piezvanīt var, nets iet, navigācija strādā, audio strādā, foto ir labāks par ziepīti, tikmēr nav problēmu. Neredzu iemeslu mainīt dabojošos ierīci, kas vienkārši strādā, tikai tāpēc, ka m$ netaisīs jaunas versijas vai arī nedarbojas kaut kādas īpašās lietotnes. Ja neies, pirkšu rezerves daļas un salabošu.

    ccc
    30.01.2018 18:19

    Es esmu vienīgais, kam iOS un Android UI liekas kā bērnu telefoniem paredzēts?

    Mans pirmais “viedtelefons” bija L920 ar W8. Super experience. Necrashoja, nebremzēja. Bija arī nepieciešamās aplikācijas. Visi man apkārt staigāja ar dauzītiem ekrāniem un nēsāja telefonus neglītos maciņos un es, protams, to redzot baidījos nomest savu telefonu, jo negribēju sasit tik ļoti trauslo ekrānu, bet hey… kādas 10 reizes biju viņu nometis un pat skrambas nebija.

    Nākamais telefons bija tik ļoti gribētais un gaidītais L950XL, kurš joprojām kalpo kā burvīgs telefons izņemot to, ka gribas iespert MS par viņu atbalstu un milzīgo “bug” apjomu, kurus ir iestrādājuši savā OS.

    Ko lai dara, ja nav neviena normāla OS uz kuru pāriet? Domāju nopirkt kādu stock Android un uzlikt Microsoft Launcher vai ko līdzīgu, lai iegūtu W10M UI.

    Ex-WP lietotājs
    30.01.2018 18:49
    Reply to  ccc

    Pateici par bērnišķīgumu un atgādināji par vecajiem Samsungiem… tas fonts bija neciešams un dizains arī . Joprojām nesaprotu, kā toreiz cilvēkiem tas likās ok… Nokia gan mācēja izveidot pievilcīgu dizainu.
    Esmu dzirdējis, ka padaudz ex-WM lietotāji izmanto SquareHome 2 launcheri. Par praktiskumu un ērtumu nezinu, bet varbūt tev interesē.

    kristaps
    31.01.2018 06:50
    Reply to  ccc

    Pilnībā piekrītu par ios un android bērnišķīgo izskatu. Windows telefons pilda Davas funkcijas, aplikāciju tirgus ir šaurs, bet programmas, kas ikdienā ir vajadzīgas tur var atrast. Un noteikti varu dzīvot bez snapchatiem un citām h…, kas tikai atņem laiku. Lietošu savu 950xl līdz izdegs pēdējais pikselis. Un tad jau skatīsies. Varbūt būs parādījies tirgū kaut kas cits.

    Lapsinieks
    30.01.2018 18:52

    intuitīva saskarsme… ko jūs tur ar viņu darāt- sievietes glāstat? kantainas pogas vs ikonas; spied runā, spied raksti vai lasi. aļo!

    tuktuk
    30.01.2018 18:55

    Lietoju Xiaomi mi4 ar windows mobile10, viss iet, jā varbūt dažas aplikācijas pietrūkst. Kad nobeigsies aparāts, tad gan jau pirkšu kādu no Xiaomi.. Ehh žēl..

    nr71
    30.01.2018 18:57

    He he!Es sāku savu viedtelefonu dzīvi ar W6. Tas bija mans pirmais – HTC Touch Pro. Jau tad Windows bija gļukains un ar niecīgu daļu lietotņu. Vēl kādus gadus vēlāk gandrīz pavilkos uz HTC Titan (W7), bet tolaik kontaktu pārkopēšanas, gandrīz neiespējamība, šo telefonu noturēja pie manis tikai diennakti. Aiznesu atpakaļ un arī telefonu vidē atgriezos pie Android, kas, manuprāt, ir ērtākais viedtelefona risinājums. Tiesa gan, testējot Lumia 930, WM atkal ieinteresēja, taču man svarīgu Android lietotņu alternatīvu neesamība Windows Storē, izkliedēja pat domas par Windows Mobile. Esmu lietojis arī iOS, bet iPhone jorpojām škiet neērta un pārlieku dārga ierīce.

    x
    30.01.2018 19:45
    Reply to  nr71

    > Jau tad Windows bija gļukains

    drīzāk tā – wm6 vēl bija gļukains?

    nr71
    30.01.2018 19:49
    Reply to  x

    Tas der.

    Skābene
    31.01.2018 08:31

    Savu eksperimentu ar Windows mobile 6.0 sāku tālajā 2007.gadā ar Asus P527. Nu reāls mēsls tas Windows bija, jej bogu. 2010.gadā pārgāju uz HTC DHD un likās pilnīga svētlaime, salīdzinot ar to wingļuku! Nekad mūžā vairs nelietošu Wingļuku un neraudāšu, ja tas Wingļuks nomirs dabīgā nāvē! Sen bija laiks to dzīvo mironi atslēgt no mākslīgās dzīvības uzturēšanas!

    itanium
    31.01.2018 09:55
    Reply to  Skābene

    Windows Mobile (Asus P527), Windows Phone (7/8/8.1)/Windows 10 Mobile ir pilnībā dažādas OS.

    Smecernieks
    31.01.2018 10:18

    Pašas par sevi jau tās Lumias un co nebija sliktas. Izturīgas, laba korpusak valitāte, normāli fočuki, ekrāni un bačas. Ja telefonu izmanto jūtūbiem un browsēšanai, tad jau pietika. Plus vēl gandrīz neko nemaksā otrreizējā tirgū, tagad vispār metīs pakaļ pa desmitnieku. Perfekts telefons omei.

    Mārtiņš Bužinskis
    31.01.2018 10:19

    Par Microsoft Lumia 640 Dual Sim ar WM 8, tad 8.1 par 140€ varu teikt tikai tos labākos vārdus. Par šo naudu gandrīz trīs gadus atpakaļ, tajā brīdī nevarēju nopirkt neko jēdzīgu no Android. Androidiem nebija Gorilla glass, bija sliktāka kamera un ekrāna izšķirtspēja. Just 5 Spacer bija lētākais, bet par 40€ dārgāks nekā Lumia 640. Protams, ņēmu ar aizdomām un skepsi, taču ar cerībām. Tas kritis uz asfalta, betona, smiltīs un tikai ārējais noņemamais vāciņš izskatās bēdīgi. Ekrāns minimāli sašvīkājies. Baterija joprojām tur vismaz 12h, ja aktīvi lieto. Ja mazāk aktīvi divas pat divas ar pusi. Neapejos ar to kā ar jēlu olu. Domāju, ka par izturību paldies jāsaka Nokia inženieriem. Par Lumia “lēnumu” varu teikt, ka tas netraucē, jo tas ir plūdens. Pirms tam bija LG 2x, kas pēc 2 gadiem bija nelietojams, jo bremzēja, raustījās un citādi padarīja dzīvi neciešamu par spīti saviem diviem kodoliem. Telefonu joprojām lietoju ikdienā kā 140€ darba zirgu, kas pilda savas funkcijas.Visādi ar tālrunia esmu ļoti apmierināts un plānoju telefonam uzdāvināt jaunu vāciņu par lielisku darbu. Vidēji man tālrunis izmaksājis 55€/ gadā. Jo ilgāk lietoju, jo lētāks un videi draudzīgāks tas ir. WM8/10 notiekti nav labāks par Android vai iOS. Tas ar… Read more »

    Andris Tauriņš
    31.01.2018 11:41

    Lietoju Lumiu (jau otro pēc kārtas). Vienīgais trūkums aplikāciju neesamība vai to apgrieztās funkcijas. Visvairāk traucē Mobilly, Taxify (tas gan daļēji darbojas), Sabtransporta un banku aplikāciju neesamība.

    Krotow
    31.01.2018 11:51

    To visu varēja pateikt īsāk: Windows ir aizejoša OS.

    LOOK
    31.01.2018 15:40
    Reply to  Krotow

    Nu tā galīgi nevar teikt, MS W10 tiek uzturēts un alternatīvas uz PC pat nav plānos.

    Vienīgais kas notiek ir neliela konceptu sadale un virzība. MS sola 2019 gadā Windows Polaris priekš biroja tipa laptopiem un Andromeda telefoniem. Tā ka WP izstrādes netiek viekārši izmestas, bet ietērptas jaunā CShell ādiņā.

    Nelabojams
    02.02.2018 08:47

    Joprojām lietoju pirms gadiem 4 vai 5 iegādāto Lumia 930. Sistēmas ietvaros viss apmierina pilnībā… kaut gan esmu diezgan netipisks lietotājs. Laikam tāpēc nekad neesmu saskāries ne ar vienu problēmu, kas te augstāk ir minētas. Proti, man uz tālruņa nav virsū gandrīz nekādas aplikācijas, izņemot jau sākuma komplektā esošās. Ir vienīgi Waze un diktofons – kas gan arī praktiski netiek lietoti. Nejūtu vajadzības. Pat pēc internetbankas nē, jo nav nekādu tādu darbību, kas neļautu pagaidīt, līdz tieku pie sava PC (pie kura tiek pavadīts ļoti – pārāk daudz laika). Man arī nepatīk pats aplilkāciju princips, kas liek instalēt kaut ko telefonā, atvērt/izmantot kaut kādus kontus u.tml. vietā, kur 95% gadījumu pietiktu ar pārlūku. Arī pats pārlūks tiek izmantots retumis un tikai tur, kur ir WiFi (parasti, garlaikojoties autobusā). Internets caur telefonu nav pat pieslēgts, jo nav jēgas maksāt par to, ko lieto nedaudzas stundas mēnesī. Kas attiecas uz interfeisu, tas ir vienkārši lielisks, ļoti intuitīvs. Patīk flīžu princips – ne tā kā uz PC, kur tas ir pilnīgi nebaudāms stulbums. Fotokamera ir ļoti laba standarta apstākļiem, bet tiklīdz kaut kas drusku ne tā (apgaismojums, vajadzība iezūmēties), tā neiztur konkurenci ar normālu, nedārgu fotokameru. Varētu būt mazliet labāks kontaktu organizators, bet… Read more »

    Reklāma